The power of water

By Sabush O’rlling - 9:08

 Toto miesto. V tomto čase. Tu a teraz. Áno, mala som aj mám pocit, že pokoj a mier existujú. Ako dôkaz je toto miesto, ktoré vidíte vyššie na obrázku. Je to ako balzam na dušu. Ticho, nemyslíte na žiadne nepodstatné problémy, máte veeľa času pre seba a jediné nad čím skutočne rozmýšľate je, ako vôbec mohlo vzniknúť takéto krásne miesto. Čím ďalej, tým viac som vďačná za našu prírodu, za to všetko, čo nám nadelila. Ale ako už hovorí názov tohto článku,tu to bolo hlavne o sile vody, ktorá je pre život tak dôležitá. Ja viem, túto vetu do nás vtĺkajú už odmalička, aby sme si chránili a vážili svoju prírodu, ale málokto to zoberie skutočne vážne. Voda je však zdroj života a nie je samozrejmosťou. Zvláštne však je, že hocijakému miestu, aj keby nebolo moc zaujímavé alebo pekné, dodá voda určité kúzlo, iskru. Všimli ste si to už aj vy? Aj to je ďalším dôkazom, že je to zázrak


 Toto miesto možno niektorí poznáte, možno nie, a preto to tak trošku zostane aj tajnosťou. Myslím, že každý máte nejaké to obľúbené miestečko. Strávila som tu krásne a najmä teplé a slnečné 2 dni,ktoré mi naozaj prospeli hlavne čo sa týka psychiky, pretože posledné dni bolo toho už na mňa viac než dosť a preto takéto vypnutie je vždy nevyhnutnosťou. 
Myslím si, že ani netreba spomínať tú čerstvosť vzduchu od vody, ktorého som sa nadýchala každé ráno a taktiež počas celého dňa. Z okna izby som mala tiež výhľad na vodu, čo bolo na nezaplatenie.

Pre mňa to má určité kúzlo hlavne v tom, že je tam neskutočné ticho a počujete jedine občasné čľapotanie rybičiek alebo iného tvorstva. A aby som nezabudla, mala som možnosť vidieť aj na vode plávajúcu užovku, po čom som si povedala, že nohu už do nej nedám, haha.
Aj vy sa tak bojíte všetkého, čo je len trošku slizké?



Pár záberov, ktoré mi prišli neskutočne epické. Čln. Zeleň.Ticho.Voda.

No a tu už som v plnej kráse na člne,ktorý síce nebol dvakrát v poriadku,bol trošku starší a išli ste v podstate na vlastné riziko,ale stálo to zato. Je to zvláštne, ako sa človek cíti malý a ľahký oproti hustoty a množste tej vody okolo vás. 


Páči sa vám toto miesto?
Máte aj vy nejaké obľúbené, ktoré je ako balzam na dušu? 

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. nadherne fotky <3 tiez milujem vodu a mam pocit, ze vie dodat miestu iste neopisatelne caro. uz sa nemozem dockat, ako tento rok konecne znova zavitam k moru.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný článek i fotky. Je to skutečně úchvatné místo, z fotek čiší klid a pohoda a ta krásná atmosféra, která tam panuje. Je někdy důležité si zkrátka jen tak sednout někam do přírody a nic nedělat, jen přemýšlet a kochat se jejími krásami.

    AESTHETICxKAT

    OdpovědětVymazat
  3. fotky sú krásne a viem si predstaviť ako príjemne sa tam musíš cítiť :) presne nejaké takéto miesto, kde by som vypla by som potrebovala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to naprosto kouzelně. A taky miluju vodu, rybníky, moře, potoky, jezera, cokoli. Vždycky se cítím naprosto uvolněně a skvěle. Ať už, když na ní jenom koukám nebo v ní plavu. A tohle místo je vážně kmouzelné :3
    Michelle
    http://lets-talk-about.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak se musím přiznat, že jsem tajně mořská panna a jakákoliv voda mě neskutečně přitahuje a přijde neskutečně "sexy".Moc se mi líbí tvůj styl focení! .)
    Silvi

    OdpovědětVymazat